sábado, 13 de abril de 2013

Objectiu


La finalitat del meu blog és donar a conèixer certs aspectes relacionats amb l’àmbit de l’aprenentatge infantil. Però l’objectiu final no es limita a una exposició d’idees i conceptes, sinó que es tracta també de donar el meu punt de vista sobre el tema, tenir la oportunitat d’aprofundir i trobar noves motivacions dins d’aquest àmbit que em cridin l’atenció. El meu futur va bastant orientat a l’àmbit tractat en el blog, i crec que escriure sobre el que vull fer és de gran ajuda per a mi. M’informo, m’endinso en el món de l’aprenentatge infantil i publico els aspectes que em semblen de més importància, donant a conèixer la meva opinió i punt de vista sempre que sigui possible.
Personalment considero que si a hores d’ara no hem escollit el nostre futur, és moment de fer una immensa pluja d’idees per trobar allò que realment ens agrada, ens interessa i ens motiva. Per altra banda, si tenim clar el camí que volem agafar en aquest moment tan decisiu de les nostres vides, no ens hem de conformar amb la decisió i quedar-nos de braços plegats; encara que ens queda molt per descobrir i conèixer. Hem d’anar estirant sempre el fil per arribar més i més lluny. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario